Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

KošíkJen 1299 Kč
do dopravy
zdarma
Menu

Pokud chcete poradit s výběrem zboží nebo péčí o zuby, podívejte se do naší Poradny.

Co se děje s mojí objednávkou?

Informace ohledně stavu vaší objednávky naleznete v přehledu objednávek v pravém horním rohu. Nejste-li registrovaný zákazník, stačí kliknout na unikátní odkaz v e-mailové zprávě zprávě s předmětem "vložení objednávky do systému". Bližší informace ohledně jednotlivých stavů naleznete na stránce Stav objednávky.

Jakým způsobem mohu objednané zboží uhradit?

Možností jak uhradit nákup u nás je mnoho, která bude ta pravá pro vás můžete zjistit v sekci platby.

Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš účet?

Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění v detailu vaší objednávky.

Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?

Dostupnost zboží je uvedena v detailu produktu u položky Dostupnost. Pokud je u zboží například uvedena dostupnost 5 dnů, budeme mít zboží na skladě do 5 pracovních dnů od jeho objednání. Termín, kdy budete mít v případě objednávky zboží doma nebo k vyzvednutí, závisí na zvoleném způsobu dopravy a zjistíte jej, pokud v detailu produktu kliknete na volbu "Kdy dostanu zboží?".

Zboží je skladem. Kdy ho mohu očekávat?

Termín, kdy budete mít v případě objednávky zboží doma, nebo k vyzvednutí závisí na zvoleném způsobu dopravy a zjistíte jej, pokud v detailu produktu kliknete na volbu "Kdy dostanu zboží?".

Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Ano, v souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, postupujte dle návodu v sekci vrácení zboží.

Mohu zboží vrátit/reklamovat ve výdejním místě?

Ne, výdejní místo slouží pouze pro vyzvedávání zásilek. Pokud si přejete zakoupené zboží vrátit či reklamovat, postupujte dle návodu v sekci reklamace.

Záruční list na zboží není potvrzený. Co mám dělat?

Protože vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí. A pokud by jej od vás v krajním případě autorizovaný servis vyžadoval, stačí originální nepotvrzený záruční list doručit s číslem nákupního dokladu na naše reklamační oddělení, kde jej pro vás vyplníme a odešleme zpět na vaši adresu.

U zboží nebyl český manuál. Jak je to možné?

V případě, že náhodou manuál součástí balení nebyl, kontaktujte nás prosím na adrese reklamace@nazuby.cz, návod vám bude poslán obratem.


  Platba
Sledování zásilky
Proč nakupovat na Nazuby
Obchodní podmínky