Garantujeme doručení do Vánoc. 🎄 Stačí, když objednáte do 19. 12. do 15:30 hodin. Více zde

Garantujeme doručení do Vánoc. 🎄 Stačí, když objednáte do 19. 12. do 15:30 hodin. Více zde

KošíkJen 1299 Kč
do dopravy
zdarma
Menu

Nefunguje nějak produkt, jak má? Každá nepříjemnost nás moc mrzí, ale zkusíme vám alespoň usnadnit reklamační proces.

Pokud k vám zásilka dorazila poškozená vlivem přepravy, prosíme, postupujte podle tohoto návodu.

Obecně lze v zákonné lhůtě reklamovat veškeré vady výrobku, které vznikly chybou výroby nebo vady materiálu.

  • Výrobek nefunguje (například elektrický přístroj nejde zapnout)
  • Některá funkce výrobku nefunguje (například elektrický kartáček se nenabíjí)
  • Materiál výrobku se vlivem běžného používání nevratně poškodil (například prasklo tlačítko přístroje). Toto samozřejmě nelze uplatnit na zboží spotřebního charakteru (náhradní hlavice apod.).
  • Jiné barevné provedení výrobku – barevnost produktů dodávaných výrobci bohužel nemůžeme ovlivnit. Výjimkou jsou produkty, u kterých je konkrétní barva přímo uvedená v názvu výrobku – pokud vám omylem dorazilo jiné než vybrané barevné provedení, prosíme, zboží nám vraťte a my vám pošleme správnou barvu.
  • Opotřebení nebo úbytek obsahu produktů spotřebního charakteru (opotřebovaná vlákna kartáčku, docházející zubní pasta...).
  • Vady způsobené nevhodným používáním, přetěžováním nebo nedostatečnou či nevhodnou údržbou výrobku, a to zejména pokud se tak stalo v rozporu z návodem k použití.
  • Nevhodně vybraný produkt – pokud zjistíte, že vám produkt nevyhovuje nebo se vám nelíbí, nepoužívejte jej a využijte vrácení zboží.

Pokud reklamujete zboží níže uvedených značek, využijte servisní střediska výrobce:

Reklamovaný produkt doručte do servisního střediska výrobce řádně vyčištěný, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady.

Pokud reklamujete produkt jiné značky, nejsnažší je nám ho doručit prostřednictvím jakéhokoliv podacího místa Zásilkovny. Stačí, když obsluze podacího místa předáte zásilku a sdělíte jí unikátní identifikátor našeho obchodu 97507613. Obsluha podacího místa zajistí tisk přepravního štítku a předání zásilky přepravci k doručení na naši adresu. Podací místa Zásilkovny naleznete ZDE. I my však od Vás budeme potřebovat, aby produkt byl doručen čistý, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady

Vaše balíčky rádi přijmeme a reklamaci vyřídíme také na naší adrese:

KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice

Reklamovat můžete až do uplynutí záruční lhůty (24 měsíců od koupě) nebo data trvanlivosti vyznačeného na obalu. Po přijetí reklamace ji nejpozději do 30 dnů vyřídíme a dáme vám vědět, jak jsme ji vyřešili.

Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.


  Platba
Sledování zásilky
Proč nakupovat na Nazuby
Časté otázky