Vše o reklamaci zboží
Nefunguje nějak produkt, jak má? Každá nepříjemnost nás moc mrzí, ale zkusíme vám alespoň usnadnit reklamační proces.
Pokud k vám zásilka dorazila poškozená vlivem přepravy, prosíme, postupujte podle tohoto návodu.
Co lze reklamovat?
Obecně lze v zákonné lhůtě reklamovat veškeré vady výrobku, které vznikly chybou výroby nebo vady materiálu.
Reklamaci uplatněte, pokud:
- Výrobek nefunguje (například elektrický přístroj nejde zapnout)
- Některá funkce výrobku nefunguje (například elektrický kartáček se nenabíjí)
- Materiál výrobku se vlivem běžného používání nevratně poškodil (například prasklo tlačítko přístroje). Toto samozřejmě nelze uplatnit na zboží spotřebního charakteru (náhradní hlavice apod.).
Reklamaci neuplatňujte na:
- Jiné barevné provedení výrobku – barevnost produktů dodávaných výrobci bohužel nemůžeme ovlivnit. Výjimkou jsou produkty, u kterých je konkrétní barva přímo uvedená v názvu výrobku – pokud vám omylem dorazilo jiné než vybrané barevné provedení, prosíme, zboží nám vraťte a my vám pošleme správnou barvu.
- Opotřebení nebo úbytek obsahu produktů spotřebního charakteru (opotřebovaná vlákna kartáčku, docházející zubní pasta...).
- Vady způsobené nevhodným používáním, přetěžováním nebo nedostatečnou či nevhodnou údržbou výrobku, a to zejména pokud se tak stalo v rozporu z návodem k použití.
- Nevhodně vybraný produkt – pokud zjistíte, že vám produkt nevyhovuje nebo se vám nelíbí, nepoužívejte jej a využijte vrácení zboží.
Jak postupovat?
Pokud reklamujete zboží níže uvedených značek, využijte servisní střediska výrobce:
- Servisní střediska Oral-B
- Servisní střediska Philips [PDF]
- Servisní střediska ETA
- Servisní středisko TrueLife
- Servisní středisko Concept
- Servisní střediska Sencor:
- Fast ČR a. s., Technická 1701, 251 01 Říčany, Tel.: 323 204 120, servis@fastcr.cz
- Fast Čr, a.s., areál GLP Park Brno Holubice, Holubice 550, 683 51 Holubice Tel.: 531010295, servis.brno@fastcr.cz
Reklamovaný produkt doručte do servisního střediska výrobce řádně vyčištěný, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady.
Pokud reklamujete produkt jiné značky, nejsnažší je nám ho doručit prostřednictvím jakéhokoliv podacího místa Zásilkovny. Stačí, když obsluze podacího místa předáte zásilku a sdělíte jí unikátní identifikátor našeho obchodu 97507613. Obsluha podacího místa zajistí tisk přepravního štítku a předání zásilky přepravci k doručení na naši adresu. Podací místa Zásilkovny naleznete ZDE. I my však od Vás budeme potřebovat, aby produkt byl doručen čistý, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady
Vaše balíčky rádi přijmeme a reklamaci vyřídíme také na naší adrese:
KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice
Reklamovat můžete až do uplynutí záruční lhůty (24 měsíců od koupě) nebo data trvanlivosti vyznačeného na obalu. Po přijetí reklamace ji nejpozději do 30 dnů vyřídíme a dáme vám vědět, jak jsme ji vyřešili.
Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.
Mohlo by vás také zajímat:
PlatbaSledování zásilky
Proč nakupovat na Nazuby
Časté otázky