Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

KošíkDopravu
máte
zdarma
Menu

Osobní zkušenost nic nenahradí. Nebo přece? Váš vysněný kousek sice zatím vyčkává daleko ve skladu v Českých Budějovicích, ale plno lidí už jeho sourozence ukořistilo. A právě díky jejich hodnocení a recenzím odhalíte i to, co byste v kamenném obchodě nikdy neviděli – pocity, tipy, výhody i nevýhody každodenního používání.

Kdo přesně recenze píše?

  • naši zákazníci – tedy lidé, kteří produkt nakoupili u nás na e-shopu (podrobnosti najdete níže viz ověřený zákazník)
  • uživatelé výrobku – tedy lidé, kteří prokazatelně produkt získali jinde anebo ho používají (podrobnosti najdete níže viz. ověřený uživatel)

Podrobněji o tom, kdo píše recenze

U všech recenzí ověřujeme, zda ji vložil zákazník, nebo uživatel výrobku – a podle toho ji označíme takto:

Ověřený zákazník

Takovou recenzi jste možná někdy napsali i vy. Zakoupíte vysněný produkt, jste nadšeni, anebo naopak nesplnil vaše očekávání, a chcete se o své zkušenosti podělit. Za takové upřímné recenze moc děkujeme!

Někdy se ale snažíme (sami, ale i ve spolupráci s výrobcem/dodavatelem) zákazníky k napsání recenze motivovat odměnou. Zůstávají tedy recenze objektivní, ptáte se? Rozhodně ano, protože:

  • zákazník zná účel odměny a podmínky jejího poskytnutí
  • zákazník má jistotu, že obsah recenze nikterak neovlivní výši nebo poskytnutí odměny
  • recenze musí splňovat všechna standardní kritéria uvedená v tomto dokumentu

Jinak řečeno, odměnou si rozhodně nekupujeme kladné hodnocení, jen motivujeme zákazníka, aby věnoval napsání recenze čas. Upřímný názor naprosto respektujeme.

Recenze ověřených zákazníků se k produktu dostane dvěma způsoby:

  1. zákazník ji vloží po nákupu ke konkrétnímu produktu na našich webových stránkách – kliknutím na tlačítko “Napište recenzi” si zobrazí formulář pro vložení recenze a pak postupuje podle instrukcí
  2. zákazník ji vyplní skrze odkaz k hodnocení produktu, který zasílá portál Heureka.cz do e-mailu (zajištěno v rámci programu “Ověřeno zákazníky”); tato recenze pak může být zobrazena na portále Heureka.cz i našem webu.

Ověřený uživatel

Na rozdíl od ověřeného zákazníka si ověřený uživatel výrobek nekupuje za vlastní peníze. V rámci promoční akce, kterou pořádáme sami, anebo s parnery/dodavateli, dostane takový člověk (tester) výrobek na testování – a na jeho základě napíše upřímnou recenzi.

I v tomto případě zůstávají recenze maximálně nestranné, neboť:

  • tester zná účel odměny a podmínky jejího poskytnutí
  • podmínky akce jasně deklarují, že není očekáváno konkrétní vyznění recenze – její obsah je zcela na testerovi
  • obsah recenze musí splňovat všechna standardní kritéria uvedená v tomto dokumentu

Jinak řečeno, i v tomto případě očekáváme férovou recenzi a její vyznění respektujeme.

Recenze ověřených uživatelů se k produktu mohou dostat následujícími způsoby:

  1. tester ji vloží ke konkrétnímu produktu na našich webových stránkách – kliknutím na tlačítko “Napište recenzi” si zobrazí formulář pro vložení recenze a pak postupuje podle instrukcí,
  2. tester zašle recenzi e-mailem na adresu info@nazuby.cz,
  3. tester vloží recenzi na webovou stránku www.testuj.to v souladu s obchodními podmínkami uloženými na adrese https://www.testuj.to/static/files/default/obchodni-podminky-default-3.pdf. Odtud je pak recenze převzata a zveřejněna v souladu s těmito podmínkami pro uživatelské recenze na webu nazuby.cz.

Jak recenze zpracováváme?

V naší Nazuby.cz redakci ručně procházíme každou zaslanou recenzi – potřebujeme totiž zkontrolovat, že:

  • ji napsal náš zákazník, či ověřený uživatel
  • neobsahuje vulgarity, osobní útoky a jiné, dobrým mravům odporující, vyjádření
  • nesdílí osobní údaje porušující ochranu soukromí
  • popisuje subjektivně vnímané zkušenosti s užíváním výrobku a hodnocení jeho vlastností.

Jinak řečeno, zveřejňujeme všechny slušně psané recenze, ať už produkt chválí, anebo mu něco vytýkají. Sem tam upravíme gramatickou hrubku, ale jinak do textů ani jejich významu nikdy nesaháme. Originální texty recenzí navíc schraňujeme v archivu.

Jak vypočítáme hvězdičky?

Každý produkt můžete ohodnotit 0–5 hvězdičkami (0 jakožto nejhorší hodnocení, 5 coby nejlepší). My pak všechna hodnocení zprůměrujeme takto:

  1. grafické zobrazení: aritmetický průměr ze všech schválených hodnocení, hodnotu zaokrouhlíme na “půlhvězdičky”
  2. číselné zobrazení: aritmetický průměr ze všech schválených hodnocení, hodnotu zaokrouhlíme na jedno desetinné místo

Kde recenzi vidíte na webu?

Schválenou recenzi můžete na webu vidět u víc než jednoho produktu. Taková situace je poměrně výjimečná, nastává pokud:

  1. produkty pocházejí ze stejné modelové řady – liší se pouze v detailech neměnících vlastnosti produktu (například barevné provedení, obsah balení),
  2. se jedná o novější verzi téhož produktu – pouze pokud se změnily vlastnosti neměnící produkt jako takový (například změna vzhledu, provedení obalu, barva výrobku atp.).

Tipy pro napsání užitečné recenze

Vítáme každou férovou recenzi. Jak ale napsat text, který opravdu pomůže dalším kupujícím? Zkuste si představit, co byste rádi četli i vy sami.

Za nás do nápomocné recenze patří:

  • co vás na produktu příjemně i nepříjemně překvapilo
  • zda výrobek splnil výrobek očekávání, proč ano – a v čem ne
  • zkuste se držet tématu – zase si představte, jestli by informace pomohla i někomu dalšímu
  • vyhněte se vulgaritám, násilným komentářů, kopiím jiných recenzí atp.

✅︎ Příklad nápomocné recenze:

Zakoupená pasta pění méně, než jsem čekala, ale její chuť je osvěžující. Zubní kartáček má možná trochu méně vláken, než jsem zvyklá. Naproti tomu nové mezizubní kartáčky se skvěle drží v ruce a dlouho vydrží. Jejich barva odpovídá obrázku.

X Příklad nevhodné recenze:

Nákup mi byl doručen o půl dne později, přepravní společnost krabici trochu poškodila. Mezizubní kartáček používat neumím, takže je mi k ničemu. Kartáček mi spadl na zem a rozkousal ho pes, takže jsem ho ani nemusel kupovat.

Pokud máte dotazy k produktu, anebo potíže s nákupem nebo dopravou, neváhejte nám napsat na info@nazuby.cz – tyto problémy ale do recenzí produktu nepatří. Děkujeme za pochopení.