Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

Objednejte i z našeho druhého e-shopu Holime.cz za jedno poštovné. Jak to udělat?

KošíkDopravu
máte
zdarma
Menu

Barva se vám nakonec nezdá, nabíjení trvá moc dlouho nebo jen nevyužijete tolik funkcí – jsou věci, které zjistíte až při používání. My i Philips Sonicare si problémy každodenního života dokážeme dobře představit a víme, že na jejich objevování potřebujete klid a čas. Abyste se nebáli dělat postupné krůčky směrem k úsměvu od ucha k uchu, máte přesně 90 dní na vyzkoušení. Pokud vám produkt nesedne, dostanete zpátky peníze. Jednoduché!

  • elektrické zubní kartáčky
  • ústní sprchy
  • ústní centra
  1. Zaregistrujte jakýkoli sonický kartáček nebo přístroj mezizubní hygieny Philips Sonicare na www.philips.cz/myphilips, a to nejpozději do 30 dnů od nákupu.
  2. Nejpozději 90 dnů od nákupu kontaktujte Philips linku zákaznické podpory na telefonním čísle 228 880 896 (pondělí - pátek 9-17 hod.). Operátoři následně zajistí svoz výrobku od Vás (účastníka akce) k servisnímu partnerovi Philips.
  1. Výrobek lze vrátit pouze nepoškozený, v původním obalu, se všemi doplňky a s kopií dokladu o nákupu.
  2. Výrobek nelze vrátit přímo na prodejně, vždy je třeba za tímto účelem kontaktovat Philips linku zákaznické podpory na výše uvedeném telefonním čísle v uvedených dnech a pracovní době.
  3. Do této akce jsou zařazeny všechny sonické kartáčky a přístroje mezizubní hygieny Philips Sonicare zakoupené v období od 1. 9. 2017 do 31. 12. 2024 u vybraných partnerů na území ČR. Úplná pravidla najdete zde.

Neváhejte se s námi poradit na e-mailu info@nazuby.cz a nebo na telefonu 380 831 831.